Протягом тижня в обласному центрі відбувалася акція «8 питань від звичайних полтавців про дороги у місті», організована командою Анатолія Гриценка.

«Внаслідок процесу децентралізації Полтава одержала колосальні можливості для розвитку, адже бюджет міста виріс до позначки 2,5 мільярда гривень. На прикладі дорожнього господарства вирішили продемонструвати, наскільки ефективно, або ж навпаки — нераціонально влада витрачає наші ресурси», — розповідає керівник Полтавської обласної організації партії «Громадянська позиція» Василь Перепелиця.

За його словами, нинішнього року на ремонт доріг у місті заплановано витратити більше 200 мільйонів гривень. Аналогічну суму було спрямовано на дорожнє господарство торік.

«Декому може здатися, що збільшення фінансування — це велика заслуга більшості у міськраді Мамая-Матковського. Але реально це гроші, які сплачують полтавці у вигляді податків до бюджету міста. Це наші із вами кошти. І те, що зараз на місцях залишається значно більше грошей — одна із дуже небагатьох заслуг центральної, а не місцевої влади. Завдання ж полтавських можновладців полягає у тому, щоб процес освоєння коштів відбувався прозоро, а дороги були якісними», — наголошує Василь Перепелиця.





Та , певно, самі полтавці добре пам'ятають минулорічний випадок із дорогою на вулиці Шолом-Алейхема, де капітально покладений асфальт змило першим же дощем. Чи більш свіжий випадок у самому центрі міста — в районі зупинки «1100-річчя Полтави», де із дорожнього покриття невдовзі після завершення багатомільйонного ремонту вилізла арматура. Або ж, приклад все тієї ж багатостраждальної вулиці Європейська (яку за наші із вами гроші ремонтувала харківська фірма «Будгарант-7», що є основним партнером полтавської влади): зараз дорожнє покриття на Європейській, мов морське узбережжя, вкрито хвилями, оскільки не так вже й давно покладений асфальт, що називається поплив.

«У розмові із полтавцями ми почули від них безліч нарікань на якість доріг у Полтаві, в тому числі й нещодавно відремонтованих — два роки тому, рік тому, і навіть кілька місяців», — розповів керівник «Громадянської позиції» на Полтавщині Василь Перепелиця.

На його думку, це є наслідком недобросовісного відношення до справи як влади, так і підрядника.





«Ви пам'ятаєте рішення влади ліквідували наше полтавське комунальне підприємство «ПМШЕД» і довірити ремонт доріг харків'янам. Думаю, проблема із якістю ремонту може бути наслідком такого рішення. Що найцікавіше, ми промоніторили реєстр судових рішень за два роки, щоб з'ясувати, чи позивалася міська влада Полтави до підрядників через неякісну роботу. Виявилося — жодного разу. Таке враження, що їх усе влаштовує», — говорить Василь Перепелиця.

Лідер команди Анатолія Гриценка на Полтавщині переконаний, що цей підхід має бути змінено.

«Полтавці сплачують гроші до бюджету і вони мають право вимагати, щоб ці гроші витрачалися ефективно і з користю. Дорожні роботи мають бути якісними, а процес освоєння коштів чесним та прозорим. На наше переконання, слід переглянути рішення про ліквідацію КП «ПМШЕД». Логічно, коли ремонт полтавських доріг роблять полтавські автодорожники, які мешкають у цьому місті і відповідальні за результат», — наполягає Василь Перепелиця.

За його словами, політична сила Анатолія Гриценка планує проведення подібних акцій на майбутнє, щоб полтавці розумілися на комунальних проблемах міста та могли контролювати ефективність витрачання бюджетних грошей.